duminică, 2 august 2009

La foire traditionnelle à Arieşeni



Le 2 août 2009

Dimanche. Ils sont partis, mes hôtes, avant 10 h du matin.

J’ai eu la visite de Tamás, celui qui me donne les cartes pour le Point d’informations, je lui devais quelques lei, donc j’ai de nouveau le porte-monnaies vide. Désagréable!

Aujourd’hui, il y a la foire traditionnelle à Arieşeni, c’est le premier dimanche du mois...J’ai fait un tour tout en perdant et en trouvant Liviu...Et il y avait une famille de Harghita qui vendait de l’artisanat. Malheureusement, j’étais sans l’argent!

Duminică.Au plecat înainte de ora 10, oaspeţii mei.

Apoi, am primit vizita lui Tamás, cel care îmi aduce hărţile pentru Punctul meu de informaţii, îi datoram nişte bani, aşa că iar sînt cu portmoneul gol. Neplăcut, nu-i aşa?

Astăzi e tîrg la Arieşeni, este prima duminică din lună. Am făcut şi eu un tur tot pierzîndu-l şi regăsindu-l pe Liviu...Era într-un loc, o familie din Harghita, care vindea artizanat. Din nefericire, eu nu aveam bani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu