sâmbătă, 1 august 2009

Ennuis


Le 29 juillet 2009

Mercredi. Donc, aujourd’hui, pendant la matinée, mes hôtes francophones sont partis. La fille est allée chercher de l’argent dans une ville, à Ştei et elle faisait encore ses bagages quand Wim şi Liesbeth van Zijl de Hollande sont arrivés avec leurs amis de Hunedoara, Torica et Georges...Et je ne savais pas encore si la fille part ou pas...

Liesbeth voulait quelque chose de plus luxueux, donc je les ai recommandé la pension “La Vasile”. Et qu’ils y aillent! Elle ne m’a pas répondu au dernier message et je ne savais plus qu’est-ce qu’il font Je n'ai plus pensé à eux...Elle est une amie de Hermina, une autre Hollandaise que je connaîs depuis longtemps déjà...mais Hermina est beaucoup mieux...

Il ne s’agit pas de promenades ou de marches parce que cette dame a de gros problèmes de dos...et ils ne sont plus jeunes, au contraire...

C’est entendu que toute cette affaire ne m’a pas du tout fait plaisir, comme celle de Josette Ossant qui a fait une réservation comme ça...et elle n’a plus eu un mot après...

Par chance, j’ai promis une chambre à un couple de Piteşti: M et Mme Florin Toma. Avec démi-pension...Déjà, je pense à ces deux, s’ils sont sérieux ou pas...

Miercuri. Deci, azi, înainte de masă oaspeţii mei francofoni au plecat. De dimineaţă, fata s-a dus doar la oraş să rezolve nişte probleme, la Ştei şi încă îşi făcea bagajele cînd au sosit Wim şi Liesbeth van Zijl din Olanda cu prietenii lor din Hunedoara, Torica et George...Nici nu ştiam dacă fata pleacă sau nu...

Liesbeth voia ceva mai luxos, chiar aşa s-a exprimat, deci le-am recomandat pensiunea "La Vasile" şi ducă-se! Nici nu mi-a răspuns la ultimul mesaj şi nu ştiam dacă vin, se vedea că nu i-am aşteptat, nu m-am mai gîndit la ei şi chiar am uiat! Ea este o prietenă de-a lui Hermina, o altă olandeză pe care o cunosc de multă vreme... dar Hermina este o doamnă!

In ceea ce o priveşte pe Liesbeth, nici nu poate fi vorba de plimbări, ea are mari probleme cu spatele şi nu mai sînt tineri, nici prietenii lor de la Hunedoara...

Afacerea asta m-a cam deranjat, desigur şi iar mi-am amintit de Josette Ossant, care a rezervat aşa, "nu-se-ştie"...

Noroc că am promis o cameră pentru un cuplu din Piteşti: dl şi dna Florin Toma. Cu demi-pensiune. Deja mă gîndesc la ei, dacă-s serioşi sau nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu