marți, 1 octombrie 2013

Grande parade

Le 30 septembre encore



Ce soir, mon amie Lyliane m’a appelé, nous avons parlé un peu, c’est agréable de s’entendre et elle m’a dit que le week-end qui vient de passer, à Toulon a eu lieu une impressionante parade des grands voiliers, après quoi, j’ai regardé quelques films sur internet. Vraiment impressionant!


Astă seară, prietena mea Lyliane m’a sunat, este plăcut să vorbim din cînd în cînd, mi-a spus că în acest week-end a avut loc la Toulon o impresionantă paradă a velierelor, după care am căutat imagini pe internet. Am găsit ceva filmuleţe. Chiar aşa, impresionant!(photo:internet)

   




 





2 comentarii:

  1. M-am uitat şi eu după ce am citit articolul. Ce fain! Ce spectacol! De ce minunăţii au parte unii oameni! Aceste nave uriaşe se mai numesc şi "batiments maritime"?!A1

    RăspundețiȘtergere
  2. J'ai regardé et j'ai lu plusieurs articles. Très beau. Vraiment.

    RăspundețiȘtergere