duminică, 21 februarie 2010

Les fêtes de la... pluie

Le 20 fevrier 2010

Samedi. Hier soir, Liviu m’avait promis de m’emmener avec lui à Vîrtop, pour prendre quelques photos des fêtes. Pendant les premières éditions il a filmé et ensuite il a réalisé des petits films. Pour hier, j’ai pris une photo du site http://www.arieseni-apuseni.ro/, un site de quelqu’un d’ici, d’Arieşeni, avec de très bonnes informations, mais seulement en roumain.
Aujourd’hui, il a plu toute la journée et en quantité, donc pas question de sortir. Nous avons entendu qu’il n’y avait personne sur la piste qui est  devenue un chemin bouilleux, plein d’eau. Ceux qui ont rangé leurs voitures dans les soi-disant parkings ont eu besoin d’aide pour les sortir.
 Ce soir j’ai appele Calin Gligor pour lui demander de prendre quelques photos pour moi, mais je dois attendre pour les avoir...

Sîmbătă. Ieri seară, Liviu mi-a promis că azi mă duce la Vîrtop, ca să facem cîteva fotografii cu serbările. În timpul primelor ediţii el a filmat şi apoi a realizat nişte filmuleţe. Pentru ieri, am fost nevoită să iau o fotografie de pe site-ul http://www.arieseni-apuseni.ro/ site al cuiva de aici din Arieşeni, cu foarte bune informaţii, dar numai în română.
Astăzi, a plouat toată ziua şi nu doar aşa, a plouat ca lumea, aşa că nici vorbă să ieşim din casă. Am auzit că la Vîrtop nu mai era nimenea, sau, mă rog, doar foarte puţină lume, pîrtia era plină de zăpadă moale, de noroi şi pietre. Cei care şi-au pus maşinile în parcările improvizate din preajma pîrtiei de schi, au avut nevoie de ajutor ca să le scoată.
În această seară l-am sunat pe Călin Gligor ca să-l rog să facă nişte fotografii pentru mine, dar sigur, trebuie să mai aştept pînă să le am.  
( photo: Calin Gligor )

4 comentarii:

  1. Mmda! Site-ul arieseni-apuseni e un site bun.

    RăspundețiȘtergere
  2. It is a pity the weather is like this.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru rabdare si comentarii. Numai bine va doresc,

    RăspundețiȘtergere
  4. It is a real pleasure for me to read your blog.I am sorry I cannot post on my blog because of some errors in the computer here in Sighisoara but as soon as I get home I will catch up.

    RăspundețiȘtergere