vineri, 26 februarie 2010

Attache-cheveux




Le 24 fevrier 2010

Mercredi. Le matin, je me suis occupé de mon teint,ah, que le temps passe vite!!! Ensuite, j’ai crocheté un petit truc pour attacher mes cheveux, pour ainsi dire j’ai inventé quelqeue chose que je suis en train de perfectionner et j’ai fait quelques ganse de “marţişor”, le mois de mars approche vite.

Miercuri. Dimineaţă, m-am ocupat de tenul meu, ah, ce trece vremea!!! Mai apoi am croşetat o chestie cu care să-mi prind părul, mai bine-zis am inventet ceva care ar putea fi chiar fain! Sînt pe cale de a perfecţiona şi am făcut ceva şnur de mărţişor.

De două zile internetul nu prea merge, telefoanele pe Orange la fel.

2 comentarii:

  1. Very nice!I cannot post anything on my blog from here from Sighisora because the computer here has some errors.I feel sorry but I can only comment.

    RăspundețiȘtergere