joi, 4 februarie 2010

Evolution spectaculeuse


Le 4 fevrier 2010

Jeudi. Aujourd’hui, j’ai parlé avec la Comtesse Cerises Amères-la Première en lui annonçant la triste nouvelle de la mort de la Seconde et après, j’ai cherché une autre princesse. Cette fois j’ai eu une bonne surprise: Lia, l’Alouette, ou l’Olive semble avoir eu une spectaculeuse évolution didactique et en même temps une évolution poétique. C’est extrèmement agréable de faire une telle découverte. J’ai même fait une commande online pour son dernier volume de vers, Olivia Mandruţiu Rusu, “Insomnia tăcerii” /”L’insomnie du silence”.

Joi. Astăzi mi-am făcut curaj şi am sunat-o pe Contesa Cireşi Amare-Prima anunţînd-o despre trista veste a morţii Secundei după care am început căutarea altei fete d’mpărat. De data aceasta am avut o surpriză plăcută: Lia, Ciocîrlia sau Măslina pare că a avut o evoluţie didactică spectaculoasă şi în acelaşi timp o evoluţie poetică. Este extrem de agreabil să faci asemenea descoperiri. Chiar mi-am comandat online ultimul său volum de versuri: Olivia Mândruţiu Rusu, “Insomnia tăcerii”

Un comentariu: