sâmbătă, 31 mai 2014

Surprise...



Le 31 mai 2014

Samedi. Encore une journée de pluie. Nous devrions avoir de belles parapluies que ceux que j’ai reçu une fois de Florenville...J’en ai encore un, mais il est vieux du tout. Il y a deux-trois ans nous avons acheté quelque chose d’un magasin Leonardo de Alba Iulia et on nous a offert un grand parapluie bleumarine...Et il y en a encore quelques-uns dans la maison. Vraiment, le temps de pluie est desagréable. En plus ma voisine m’a inondé la cuisine. Je ne sais pas comment elle s’arrange de me faire une surprise après chaque peinture de la maison.

Sîmbătă. Încă o zi ploioasă. Ar trebui să avem nişte umbrele faine ca cele pe care le primisem cîndva de la Florenville...Mai am una, dar este veche de tot. Acum doi-trei ani am cumpărat ceva dintr-un magazin Leonardo din Alba Iulia şi am primit o umbrelă mare, bleumarin...Şi, mai sînt prin casă ceva umbrele. Vremea asta ploioasă nu-i plăcută pentru plimbare nicidecît. În plus, vecina mea mi-a inundat bucătăria. Face ea ce face şi, după zugrăvit îmi serveşte o surpriză. 

   


4 comentarii:

  1. Daca e o femeie cu scaun la cap, ar trebui sa te despagubeasca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici vorbă!!! Merci pentru înţelegere. E ca o mîngîiere! Cîteodată face tare bine.

      Ștergere
  2. Chiar dupa ce ai zugravit ? Oh, imi inchipui ce suparata esti ...

    RăspundețiȘtergere