miercuri, 21 mai 2014

Fête orthodoxe:Constantin şi Elena





Le 21 mai 2014

Mercredi. Fête orthodoxe. Constantin şi Elena.  J’avais oublié le jour, la date, la fête. J’ai fini vite mes ocupations de matinée pour broder un peu à la bonne lumière. Ma filleule Violeta arrivée dans une visite m’a rappelé qu’aujourd’hui on ne travaille pas.

Miercuri. Sărbătoare ortodoxă. Constantin şi Elena. Uitasem ziua, data, sărbătoarea. Mi-am terminat treburile în grabă ca să brodez un pic în lumina bună a dimineţii. Fina mea Violeta sosită în vizită mi-a amintit că nu se lucrează.
                
                                                              ~.~.~.~.~.~

Je continue l’affaire des 10 habitudes alimentaires / Continuu chestia cu cele 10 deprinderi alimentare
 


4.
. Utilisez des épices au lieu de sauces. Les sauces contiennent des tonnes de calories, les épices pas. A côté de cela, les épices accélèrent votre métabolisme et vous font manger plus lentement (à cause de la chaleur). Nombre de calories économisées par semaine: 500.

Utilizaţi condimente în loc de sosuri. Sosurile conţin tone de calorii, condimentele nu. În afară de asta, condimentele accelerează metabolismul şi vă fac să mîncaţi mai încet (din cauza căldurii). Numărul de calorii economisite pe săptămînă: 500. 

   



5 comentarii:

  1. belle broderie...merci de votre visite et commentaires ....... saluer

    RăspundețiȘtergere
  2. Sfaturile acestea sînt excelente, deşi, ca să devină deprinderi trebuie timp, determinare, ambiţie chiar. Merci, oricum,A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se par foarte bune şi nu prea greu de pus în practică...Merci,

      Ștergere
  3. Tes occupations du matin sont reposantes, si je peux dire ainsi...Le petit tableau sera excellent!

    RăspundețiȘtergere