vineri, 30 mai 2014

Pluies et froid



Le 30 mai 2014

Vendredi. Quel temps! On attend toujours l’été, alors que le printemps est si humide et froid, comme l’automne. Tiens, aujourd’hui, on s’est levé avec une petite espérance de soleil, pas seulement moi, ma voisine aussi, l’épreuve??? Elle a mis du linge au...soleil, il faisait un peu gris. Dans une demi-heure il a commencé à pleuvoir, j’ai regardé par la fenêtre, le linge n’était plus. Je m’imagine sa hate, la pauvre. Et maintenant où sont les draps? Dans la maison parce qu’il pleut, mais pas comme ça, un petit peu, non, une pluie torentielle et encore une fois et encore et il est presque le soir. On s’est bien habillé, on a mis des chaussettes, des pantalons et une veste chaude au dos. On en a assez!!!

Vineri. Ce timp! Tot aşteptăm vara, că primăvara a fost umedă şi rece, ca toamna. Azi, de exemplu, am început cu oarecare speranţă de soare, nu numai eu, vecina mea de asemenea, dovada??? Şi-a întins hainele la... uscat, era un pic gri. Într-o jumătate de oră a început să plouă, m-am uitat pe fereastră, hainele nu mai erau, îmi închipui graba cu care le-a adunat, săraca. Şi acum unde-s cearceafurile? În casă, pentru că plouă şi nu aşa un pic, o ploaie torenţială, o dată, încă odată şi s-a făcut seară. M-am îmbrăcat bine, pantaloni, ciorapi şi o vestă groasă în spate. O, ce m-am săturat!!!

  


2 comentarii:

  1. Iti simt dezamagirea, Marta ... Si eu ma simt cam la fel, desi vremea e incomparabil mai buna aici. Vara asta e amagitoare si norii nu dispar din peisaj. Singura satisfactie e, ca am avut niste apusuri fabuloase in ultimul timp. Dar n-am avut aparatul foto cu mine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Le temps est comme il est. On n'y peut rien. Ne sois pas deçue!

    RăspundețiȘtergere