joi, 19 septembrie 2013

Problèmes? Nooo...



Le 17 septembre 2013

Mardi. Je devrais aller chez ma filleule Violeta pour aider aux préparatifs pour le mariage de Magda,  demain, peut être. Je ne vais pas si bien que ça, j’ai toujours mis des chaussures d’été, je ne voulais pas mettre des chaussettes, et voilà, maintenant j'ai des problèmes. Douluoreuses.

Marţi. Ar trebui să merg la fina Violeta s-o ajut la pregătiri pentru nunta Magdei, mîine, poate. Nu mă simt prea bine, am tot umblat încălţată de vară, nu-mi venea să iau şosete şi iată am nişte probleme. Dureroase.

   


3 comentarii:

  1. Cum ţi-a venit ideea acestui mic aranjament?A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mi-a venit. Aveam o plantă acolo, crăiţele au rasărit singure. M-am bucurat, evident! Te pup,

    RăspundețiȘtergere
  3. C'est la nature qui a fait le travail!

    RăspundețiȘtergere