miercuri, 15 septembrie 2010

Petites occupations

Le 14 septembre 2010

Mardi. Une journée très chargée même si jour férié, parce qu’on a fêté la Sainte Croix. En fait, le matin je m’imaginais un peu de repos en m’occupant de moi même, me promener...Il y a eu des touristes au Point d’informations avant l’ouverture. J’ai réussi à peine me faire couper les cheveux, mon “hair stylist” a été Liviu.
Après, il y a eu toute sorte de petits travaux dans la maison et le soir je n’ai plus eu le courage d’écrire un mot dans mon journal. En plus, l’internet n’a pas marché que le soir.

Marţi. Zi foarte încărcată, chiar dacă a fost sărbătoare, ziua Sfintei Cruci. De fapt de dimineaţă, mi-am imaginat o zi de odihnă în care să mă ocup puţin de mine însămi, n-a fost chiar aşa, de dimineaţă, înainte să mă îmbrac, s-a facut coadă la punctul de informaţii, după care abia dacă am reuşit să mă tund, Liviu a fost "hair stylist", după care m-am luat cu tot felul de treburi mărunte aşa încît seara nici n-am mai apucat să-mi scriu jurnalul. De fapt n-a mers internetul toată ziua.

2 comentarii:

  1. Mail-ul trimis mie a avut failure.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Marta! Imi place poza ta postata....arati foarte tanara!
    Si tunsoarea e reusita! Bravo!

    RăspundețiȘtergere