vineri, 16 aprilie 2010

L'homme invisible

Le 16 avril 2010

Jeudi. Il pleut depuis deux jours et il fait froid. On sent la neige là-haut sur la crête...
J’ai acheté mes livres et un de plus: Herbert George Wells, The Invisible Man. The War of the Worlds, traduction en roumain par Antoaneta Ralian et Cristina Jinga. C’est parce qu’il y a cette édition de luxe du journal Adevărul pour 100 livres de grands écrivains.

Joi. Plouă de două zile şi este frig. Se simte zăpada de pe crestă.
Am cumpărat cărţile comandate şi una în plus: Herbert George Wells, Omul invizibil. Războiul lumilor, în traducerea Antoanetei Ralian şi a Cristinei Jinga. Am luat-o pentru că îmi place cum arată ediţia asta de lux a ziarului Adevărul pentru 100 de cărţi ale unor mari scriitori. 

3 comentarii:

  1. Frumoasă carte şi atît de bine scrisă! Nu mai ştiu cine a tradus-o pe cea pe care eu am citit-o...Dar e faină! Filmul de asemenea, dar nu bate cartea.A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Am citit Omul invizibil mai demult si mi-a placut.Lectura placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cet écrivain est d'une façon un pionnier, il est le premier à aborder le thème de l'invasion de la Terre par des Martiens. C'est un bon roman, oui.
    A côté de Jules Verne, Herbert George Wells est dans la liste de premiers écrivains de SF...

    RăspundețiȘtergere