duminică, 24 ianuarie 2010

Chez les gens de Pănteşti-suite




Donc j’ai rencontré Aurelia de l’Oncle qui m’a invité chez elle, dans le village de Pănteşti situé sur la colline qui porte le même nom et elle m’avait déjà invité plusieurs fois, mais c’est à peine maintenant que j’ai honoré l’invitation. Aurelia était au centre où elle est descendue pour faire des courses et elle m’a dit qu’un nouveau chemin part de la Vallée de Cobleş et monte la colline de Pănteşti en pente douce, ce sont les gens qui voulaient arriver en voiture jusque chez eux, qui l’avaient fait.

Deci, am întîlnit-o pe Aurelia Unchiului care m-a invitat la ea, în satul Pănteşti situat pe dealul cu acelaşi nume şi nu m-a invitat doar azi, ci de mai multe ori, dar abia acuma am reuşit să onorez această invitaţie. Am întîlnit-o în Centru, coborîse la cumpărături şi mi-a spus că există un drum mai nou care pleacă de pe Valea Cobleşului şi urcă dealul Pănteştilor în pantă lină, l-au făcut oamenii pentru a ajunge pînă acasă cu maşina.

2 comentarii:

  1. I am sorry you didn't translate this post.Actually,I realize you wrote in French 2 times.No problem,it is happenning.

    RăspundețiȘtergere