luni, 13 ianuarie 2014

Le 13 ???



Le 13 janvier 2014
Lundi. C’est déjà la deuxième fois que je rate la décharge et la poubelle nous reste dans la cour...Et puis je voulais commencer à boire une tisane de dix plantes, un remède pour ma tension et ma glycémie. Je voulais commencer depuis lundi, comme il faut... J’ai tout raté à cause de Liviu qui est venu avec des détails sur un divorce où sont impliqués deux enfants et cela est très triste!

Luni. Este a doua oară cînd ratez maşina şi rămînem cu pubela negolită...Voiam deasemenea să încep să beau dimineaţa un ceai din zece plante, un remediu pentru tensiune şi glicemie. Voiam să-ncep cumsecade, de luni, dar am ratat totul din cauza lui Liviu care mi-a adus nişte detalii despre un divorţ, în care sînt implicaţi doi copii şi asta m-a întristat peste măsură!

  


6 comentarii:

  1. Prin unele locuri mai dosnice zăpada e la ea acasă! Îmi place.A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am făcut nişte fotografii acum cîteva zile, acum nu pot să mai merg pe acolo, e prea alunecos...

      Ștergere
  2. Nu-i nimic, incepi cura de ceai de maine :) A fost o zi proasta ieri, ai dreptate, si eu am simtit asa ... dar a trecut si gata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ştii cum se spune, scîrţ-scarţ pînă marţi...Mulţumesc pentru încurajare.

      Ștergere
  3. Il y en a qui s'imaginent que le 13 porte chance et bonheur. Voilà!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cette fois, ce jour de 13 n'a pas été le meilleur. Disons que je n'étais pas contente...Merci pour la visite,

      Ștergere