vineri, 22 iulie 2011

Journées caniculaires

Le 21 juillet 2011

Jeudi. Ces jours, je n’ai plus écrit mon journal, je n’ai plus eu le temps, ou j’ai été fatiguée, de toute façon c’étaient des journées caniculaires qui annonçaient la fête de la St. Élie, une fête qui devait être le début de la période de pluies, orages, éclairs et tonneres.
Les enfants et leurs hôtes sont partis lundi, pas en même temps mais dans la direction Cluj. Boni et les siens devaient consulter un alergologue, après quoi, ils se sont dirigés vers Sibiu, la Vallée de l’Olt, la Mer Noire. Ils nous ont appellé de Neptun.

Joi. Nu am mai scris nimic în aceste zile, fiindcă nu am mai avut timp pentru calculator, sau
am obosit, oricum am petrecut zile cu mare căldură care anunţau sărbătoarea Sf. Ilie, 20 iulie,  cu furtuni şi scăderi de temperaturi sub nivelul obişnuit pentru această perioadă.
Copiii cu musafirii lor au plecat luni, fratele şi cumnata lui Oti, mai devreme, în direcţia Cluj, unde aveau de vizitat pe fiica lor, Boni cu ai săi, mai tîrziu, tot în direcţia Cluj pentru un cosult medical la un alergolog, după care s-au îndreptat spre Sibiu, Valea Oltului...Marea Neagră. Ne-au sunat de la Neptun. 


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu