luni, 25 iulie 2011

Găina 2011

Le 24 juillet 2011

Targul de Fete de pe Muntele Gaina 2011Dimanche. Je n’ai rien fait aujourd’hui, rien dont je pourrais être contente, enfin je peux dire que c’était dimanche et je me suis reposée. Mais c’étais aussi la Foire aux filles du Mont de Găina et des gens, des jeunes surtout, y sont allés, comme chaque année. Je n’y ai jamais été. Vraiment je n’ai jamais eu l’envie. Je ne sais pas pourquoi. Cette année, la ville de Cîmpeni a changé la date: le plus proche dimanche de la Ste.Élie, tombait le dimanche passé et ce week-end-là, à Cîmpeni les gens fêtaient les jours de la ville...

Duminică. N-am făcut nimic azi, nimic de care să fiu mulţumită, în fine, aş putea zice că e duminică şi că m-am odihnit. Dar, azi era şi Tîrgul de fete de la Muntele Găina şi oamenii, mai ales cei tineri s-au dus acolo, ca în fiecare an. N-am fost niciodată acolo. Nu am dorit. Nu ştiu pentru ce. Anul acesta, oraşul Cîmpeni a schimbat data. În mod tradiţional, tîrgul se ţine în cea mai apropiată duminică de Sfîntul Ilie, asta era duminica trecută, dar atunci la Cîmpeni s-a ţinut sărbătoarea zilelor oraşului...
  
            










Un comentariu:

  1. Zilele oraşului este o...modă mai recentă decît Tîrgul de fete, care se ţine de sute de ani. Schimbarea aceasta nu a fost prea inspirată. A1

    RăspundețiȘtergere