sâmbătă, 12 februarie 2011

Du temps

Le 11 fevrier 2011

Vendredi. Il me restait la salle de bains, je l’ai nettoyée, j’ai préparé un potage de haricots verts et je me disais qu’il n’ya plus grand chose à faire...Liviu est rentré tard, il n’a rien mangé et il est allé au Centre acheter du pain, il disait. Enfin une fois arrivé de nouveau à la maison il me dit comme ça, que notre fils est en route, il vient nous rendre une visite. Oh, la, la! Et l’appartement qui a besoin du temps pour se chauffer! Les hommes!!! Ils n’ont rien dans la tête!

Vineri. Îmi rămăsese baia, am făcut curat şi aici, am pregătit o ciorbă de fasole verde şi îmi spuneam că nu mai e mare lucru de făcut...Liviu s-a întors tîrziu de la muncă, nici nu a mîncat, s-a dus în Centru să cumpere pîine, iar cînd s-a întors mi-a aruncat aşa, într-o doară vestea că fiul nostru vine acasă pentru o scurtă vizită...Vai de mine! Apartamentul are nevoie de timp pentru a se încalzi!!! Barbaţii n-au nimic în cap!!!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu