luni, 26 iulie 2010

Petits enfants


Le 24 juillet 2010

Samedi. Les enfants s’entendent bien jusqu’à présent, Cristian est le plus petit et il veut se faire accepté par les autres,il est un peu agressif et imprévisible mais Silvia şi Martin l’aiment bien, il est leur cousin.
Je vais les prendre avec moi nous promener en fin d’après-midi. Avant-hier déjà, on a fait avec Monica et l’autre grand-mère une petite marche et les enfants  ont découvert les myrtilles qui sont en train de mûrir. Nous avons fait un tour sur la colline des Tuluceşti. Hier, c’est seulement moi avec les enfants qui sommes allés nous promener, pas très loin, parce qu’un orage menaçait. Et il a fait vraiment un temps misérable toute la soirée et toute la nuit. Aujourd’hui, seulement moi et les deux garçons avons fait un tour par la colline de Pănteşti, et après vers Moara Titului jusque chez les Flueraş. Je n’ai pas pris l’appareil photo, parce que c’était trop compliqué pour moi.

Sîmbătă. Copii se înţeleg bine pînă acuma, Cristian este cel mai mic şi vrea neapărat să se facă acceptat de ceilalţi, de aceea e un pic mai agresiv şi imprevizibil, dar Silvia şi Martin îl iubesc, este verişorul lor.
Am să-i iau în fiecare zi la plimbare cu mine spre seară,aşa mă gîndesc. Alaltăieri deja, am fost la plimbare pe Dealul Tuluceştilor, cu Monica şi cu cealaltă bunică în timpul căreia copiii au descoperit afinele, care tocmai se coc. Ieri, am mers doar eu cu cei trei copii, n-am fost prea departe pentru că o furtună ameninţa şi chiar s-a dezlănţuit şi după o desfăşurare de forţe, s-a pus pe o ploaie care a ţinut pînă dimineaţă.
Astăzi, doar eu şi cei doi băieţi am făcut un tur pe Dealul Pănteştilor şi apoi pe la Moara Titului, pînă la Flueraşi. Nu am luat aparatul foto, pentru ca ar fi fost prea complicat pentru mine, Am făcut poze cu ei doar aci acasă.  


      

3 comentarii: