marți, 20 iulie 2010

Vive la France!


Le 14 juillet 2010

Mercredi. Vive la France! Et vive les Français! Mes meilleurs voeux pour la fête nationale à mes lecteurs français.
J’ai commencé cette journée avec l’herbe de l’allée, Il faisait beau du tout. Tous autour coupaient les herbes dans la douce lumière d’un matin ensoleillé. Je n’ai pas fini encore, car il pleut, bien entendu.

Hier, c’était mardi et plus encore le 13, mais il a fait beau. C’était l’anniversaire de quelques personnes que j’aime: Lumi qui vit à Alba Iulia et Claudiu H, mon cher neveu qui vit à Cluj. Bon anniversaire, mes chers!!!

Toujours hier, Andreea, la petite chanteuse de musique roumaine d’Arieşeni, a commencé des leçons de musique. Elle n’a pas bien choisi le jour, Mardi et 13 en plus! D’après moi, il faut bien le préciser. Le prof c’est Liviu, biensûr. J’avais une conversation sur internet avec Martin, qui se moque de mes superstitions. Les deux n’ont pas encore commencé qu’une corde a cassé: pak!!! Qu’est-ce que je te disais, mon fils???!!!



Miercuri. Trăiască Franţa! Trăiască francezii! Cele mai bune urări cu ocazia sărbătorii lor naţionale tuturor cititorilor mei francezi!!!
Ziua de azi am început-o bine,...cu tăierea ierbii de pe alee, în lumina unei dimineţi însorite. N-am terminat pentru că, acuma plouă. Se putea altfel??!!

Ieri a fost marţi şi 13,dar a fost vreme faină. A fost aniversarea a două persoane la care ţin: Lumi care stă la Alba Iulia şi Claudiu H, scumpul meu nepot, care locuieşte la Cluj. La mulţi ani, dragii mei!

Tot ieri, Andreea, micuţa cîntăteaţă de muzică populară românească din Arieşeni, a început nişte lecţii de muzică. N-a ales bine ziua, zic eu: marţi, şi 13! Profesorul este Liviu, bineînţeles. Eu tocmai vorbeam cu Martin pe internet, el cam rîde de superstiţiile mele. Nici n-au început bine, că s-a rupt o coardă! Ce spuneam eu că nu-i bine să-ncepi un lucru marţea???!!!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu