vineri, 5 octombrie 2012

Petite promenade


Le 5 octobre 2012

Vendredi. Aujourd’hui j’ai fait une petite promenade, d’abord jusqu’à la pharmacie où j’avais une dette à payer, ensuite j’ai fait un tour et enfin je suis arrivée à la poste pour prendre un colis.
J’ai de nouvelles aiguilles à tricoter circulaires et j’ai pu reprendre un projet de tricot de l’an dernier. Pourtant, je ne suis pas contente de mes outils. Je vais voir...

Vineri. Azi, am făcut o mică plimbare, mai întîi pînă la farmacie, unde trebuia să-mi plătesc o datorie, apoi, am făcut un tur şi, în sfîrşit, am ajuns la poştă ca să iau un pachet.
Am andrele circulare noi şi am reluat un proiect de tricot de anul trecut. Totuşi nu sînt chiar mulţumită de uneltele mele. O să văd ce-i de făcut...

    

2 comentarii:

  1. Te-ai plimbat şi ai făcut nişte fotografii cu frumoase peisaje. Ai fost pe drumul ăsta din imaginea a doua? Sau poate sus pe deal...A1

    RăspundețiȘtergere