miercuri, 31 octombrie 2012

L'hiver peut arriver maintenant


Le 31 octobre 2012

Mercredi. Le bois est bien rangé, nous avons fini, l’hiver peut arriver. Je suis un peu fatiguée, même si j’ai travaillé très peu dehors, j’ai cuisiné surtout.
Deux Hollandais ont passé demander des informations,  une carte et une carte postale où on voie le nom de la localité d’Arieşeni parce que madame s’appelle Ariesen. Elle m’a montré sa carte d’identité, j’ai été si surprise que je n’ai pas vu son autre nom ou prénom.
Maintenant, je dois récupérer le tapis de la laverie de Scărişoara.Aujourd’hui, il n’était pas complètement sec.

Miercuri. Lemnele sînt la adăpost, iarna poate să vină. Sînt un pic obosită chiar dacă nu am lucrat pe afară, ci mai mult la bucătărie.
Doi olandezi au trecut pe aici pentru informaţii şi pentru a cumpăra o hartă şi o carte poştală pe care să fie scris numele localităţii Arieşeni, pentru că pe doamna o cheamă Ariesen. Mi-a arătat cartea de identitate, am fost aşa de surprinsă încît nici nu am observat celălalt nume sau prenume.
Acum, mai am de recuperat covorul de la spălătoria din Scărişoara. Azi era încă umed.

   


2 comentarii:

  1. Draga Marta,
    Nu fi surprinsa,dar chiar citesc si urmaresc blogul tau.Imi face deosebita placere si ma conecteaza cu o zona a tarii,un stil de viata-altfel cunoscut.Aflu despre voi o multime de lucruri si imi pare adeseori ca suntem dintr-o familie.Sper sa fim si pe viitor asa cum cred ca suntem acum : prieteni.Sa sti ca sunt pe faza cu blogul.E un crampei de viata autentic.Mihai T

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci pentru comment, Mihai. Chiar mi-ai făcut o mare plăcere.

    RăspundețiȘtergere