luni, 10 septembrie 2012

Dimanche en famille

Le 9 septembre 2012

Dimanche. Pendant la matinée Liviu a continué son travail accompagné par beau frère, ma soeur et moi avons regardé des photos et avons parlé, parlé...Vers midi, Dan Martin est arrivé de Căptălan, avec Elisa et Ana, les filles y étaient depuis quelques jours.
Nous avons cueilli des pêches et des noix, on a fait les bagages, Dan Martin a pris une photo de tous pour la montrer à ses frères qui n’ont pas fait une petite visite ici cette année, pour la montrer aussi à ses cousins.
Et, nous voilà de retour...

Duminică. Pînă la amiază Liviu a continuat lucrarea sa însoţit de Horea, care îşi lua rolul în serios, i-a pus muzică pe telefon, sor-mea şi cu mine ne-am uitat la fotografii şi am vorbit, am vorbit...Către prînz Dan Martin cu Elisa şi Ana au sosit de la Căptălan, unde fetele fuseseră de cîteva zile.
Am cules piersici şi nuci, ne-am făcut bagajele, Dan Martin a făcut o fotografie ca să le-o arate fraţilor săi care anul acesta nu au putut fi prezenţi aici, s-o arate şi verişorilor.
Şi, iată-ne înapoi, acasă.

  


2 comentarii:

  1. Şi de multe ori fructele rămîn acolo...Le preferăm pe cele din supermarchet, sînt mai lucrate, au aspect comercial, ce mai! Ne mai şi plîngem că totul e scump şi artificial!!!A1

    RăspundețiȘtergere