miercuri, 19 septembrie 2012

Confiture d'églantines


Le 18 septembre 2012

Mardi. A la fin de la semaine passée j’ai eu du travail avec les cornichons, mais aussi avec la pâte (une sorte de jus) d’églantines que j’achète d’une famille d’Alba Iulia qui nous cherche à la maison. Obtenir cette pâte donne du travail, eux, ils cueillent les fruits et préparent la pâte, ensuite nous autres, on fait la confiture.
Me voici avec six bocaux de confiture que je dois étiquetter et ranger...

Marţi. La sfîrşitul săptămînii trecute mi-am făcut de lucru cu murături, dar tot atunci s-a nimerit şi să cumpăr pasta de măceşe, mai nou familia din Alba Iulia vine şi ne-o aduce acasă. Ei culeg fructele şi obţin pasta, o treabă mai dificilă, iar noi, gospodinele pregătim dulceaţa.
Iată-mă deci cu şase borcane de etichetat şi aranjat în cămară...

   

2 comentarii:

  1. Nu-i foarte dificilă obţinerea pastei de măceşe, dar s-o cumperi, bănuiesc că îţi uşurează mult munca, în plus oamenii aceia obţin un venit în plus cu muncă multă şi cinstită. Aşa este.A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie-mi place foarte mult, Liviu votează mereu împotrivă, nu știu de ce...

      Ștergere