duminică, 23 octombrie 2011

Dimanche d'octobre

Le 23 octobre 2011

Dimanche. C’est une journée agréable d’octobre, avec des températures positives, mais il continue à faire humide, du brouillard le matin, le ciel couvert. Hier, je n’ai pas eu le temps de nettoyer chez moi, je fais aujourd’hui, dans la cuisine surtout. Quelqu’un de Timişoara m’a appelé pour demander s’il y a encore des places pour les fêtes de fin d’année, deux Allemands, je crois, arrivent pour demander des renseignements sur des randonnées de deux jours, dans les montagnes.

Duminică. E o zi plăcută de octombrie, cu temperaturi pozitive, dar continuă să fie umed, ceaţă, dimineaţa, cer foarte acoperit. Ieri, nu am mai avut timp să fac curăţenie la mine, fac azi, puţin, în bucătărie mai ales.
Cineva de la Timişoara sună pentru a se informa dacă mai sînt locuri pentru Revelion, doi nemţi, cred, intră pentru a se informa despre trasee şi marcaje pentru două zile prin munţi.

     

2 comentarii:

  1. Buna,
    Am citit cate ceva din blogul dvs. si asa am inteles cate ceva din traditiile si obiceiurile de la Valea Ariesului. Noi suntem in Bucuresti si tanjim dupa liniste si aer curat.
    Iti uram numai bine si iti multumim pentru ca ne urmaresti.
    Te mai asteptam pe la noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc pentru comment. Tocmai am descoperit şi eu blogurile tale. Abia aştept să-mi fac un pic de timp casă le citesc. O noapte minunată şi multă inspiraţie!

    RăspundețiȘtergere