marți, 1 septembrie 2009

Famille



Le 29 août 2009


Samedi. Ces jours, j’ai préparé la maison pour autres hôtes: mon deuxième fils Liviuţ, avec sa femme, Monica et notre petit-fils Cristian vont arriver demain à Arieşeni pour une semaine, aussi Martin viendra de Alba-Iulia et ils vont participer au mariage de notre voisin, Călin Gligor.

Donc j’ai passé l’aspirateur encore une fois et j’ai préparé une soupe de poulet et du riz avec la viande de la soupe et une salade. Ce repas va être terminer demain pour midi, c’est-à-dire, que j’aurai les vermicelles à mettre dans la soupe, le riz et la salade.

Aujourd’hui, l’internet ne marche plus, jusque quand, on ne sait pas.

Sîmbătă. În aceste zile, mi-am pregătit casa pentru alţi musafiri:cel de al doilea fiu al meu, Liviuţ, cu soţia sa Monica şi cu nepotul nostru, Cristian vor sosi acasă, mîine pentru o săptămînă sau două, deasemenea, Martin va veni de la Alba-Iulia şi vor participa cu toţii la căsătoria vecinului nostru, Călin Gligor.

Deci am mai dat odată cu aspiratorul şi apoi am pregătit o supă de pui, orez cu carnea din supă şi o salată. Nu am terminat tot acest meniu, abia mîine voi pune fidea în supă, voi face orezul şi salata.

Azi, internetul nu mai merge, pînă cînd, nu se ştie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu