marți, 14 iulie 2009

Florin


Le 10 juillet 2009
Vendredi. Il a fait beau temps juste pour que mon tapis sèche et puis il a plu un petit peu et le soleil est sorti de nouveau. J’aimerais laver aussi l’autre tapis, mais je ne sais pas...
Martin est allé emmener Florin à Arieşeni mais il n’a pas pu y rester. Il a mangé vite et il est reparti pour Alba Iulia.
J’avais l’impression que Florin et sa femme Stela ont été à Arieşeni, il y a longtemps, mai ce n’était pas comme ça, c'est Daniela, leur fille, qui était venue une fois avec Boni. 
Florin est plus jeune que moi et ça se voit.
Il a des problèmes de santé, mais il se débrouille et il a un très bon moral...

Vineri. A fost timp frumos tocmai pentru ca să se usuce covorul meu, după care a plouat un pic, a mai ieșit soarele puțin. Mi-ar plăcea să spăl și celălalt covor, dar nu știu...
Martin, Dan Martin s-a dus ca săl aducă pe Florin la Arieșeni, el nu a rămas. A mîncat repede și s-a întors la Alba Iulia.
Nu știu de ce aveam impresia că Florin și soția sa Stela au fost cîndva la noi, aici acasă, dar mă înșelam, Fiica lor, Daniela a petrecut un scurt sejur la noi acum multă vreme, De la București venise cu Boni.
Florin este mai tînăr decît mine și acest lucru se vede. Acum re niște probleme de sănătate, darse descurcă și are un foarte bun moral...
Am scris traducerea acestei postări în 8 mai 2017, pentru Stela pe care am întîlnit-o pe facebook. Salut, Steluțo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu