sâmbătă, 18 iulie 2009

Acivités de Samedi





Le 18 juillet 2009

Samedi. J’ai commencé la journée avec une bonne douche. Une journée caniculaire allait suivre, une journée où j’allais laver les tapis de ma chambre, cuisiner, donner des informations. La saison touristique est là, même s’il y a peu de touristes à cause de cette crise que le monde entier traverse...Nous aussi.
Cristian a été très actif toute la journée: on a fait le feu dehors pour griller de la viande deux fois aujourd’hui et il a apporté du bois chaque fois, à midi pour sa mère qui a grillé du poulet et ensuite le soir pour son oncle qui a fait quelques côtelettes de porc. Enfin il est arrivé cet oncle qu’il a confondu, pour un instant avec son père l’an dernier.

Sîmbătă. Am început ziua cu o baie bună, a urmat o zi caniculară, dar am avut mult de lucru şi nu am reuşit să termin: am spălat mochetele din camera noastră, am făcut treabă în bucătărie...
Seara a venit Martin acasă, vrea şi el să-l vadă pe Cristian, care a fost foarte activ toată ziua: a cărat lemne pentru grătar unde Monica a făcut nişte piept de pui, asta la prînz, seara la fel : Martin a făcut foc pentru nişte cotlete la grătar, el a cărat lemne, în sfîrşit a venit unchiul acesta atît de mult aşteptat şi pe care l-a confundat pentru o clipă cu tata. A vrut să meargă la nuntă: Mădălin a lu’ Marieta cu Maria, fata cea mică a lui Ilarie şi Ana Tulucului. A vrut să meargă la nuntă pentru Cristi cel mare, 9 ani, ai cărui părinţi sînt naşi iar el i-a însoţit îmbrăcat frumos cu costum şi pantofi de piele, cum ne-a explicat chiar el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu