duminică, 26 aprilie 2009

Preocupări de blogger


22 aprilie 2009-04-23

Miercuri. Liviuţ şi ai săi sînt foarte tăcuţi. Le-am şi scris un mesaj, am încercat să o sun pe Monica, a răspuns robotul. Ştiu că de Paşti au fost la Vigevano, la nişte prieteni, i-am sunat eu şi tocmai se întorceau acasă, Cristian dormea.

Am postat un film de-a lui Liviu pe netlog, la mine în « profile », aşa, experimental, că el a tot încercat şi nu ştie de loc cum....

Mi-a adus azi un « blogărist » de la şantierul şcolii, un muncitor..Ăsta este mai ...debutant ca mine...

Seara, gata cu internetul ! Chiar pe cînd Liviu se gîndea la un blog cu muzică de-a lui, vreau să spun din colecţia lui, pe care să-l numească « Vedetele nuntaşilor »...Azi şi televizorul a făcut figuri, a trebuit repus în bandă, pînă la urmă nici nu se mai ştia ce avusese, oricum era hotărît să-l arunce...Uff !! ( foto:Liviuţ Maghiar, Milano )



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu