duminică, 26 aprilie 2009

Marele Bal



21 aprilie 2009
Marţi. Am aflat că ieri seară a fost Marele Bal...A cîntat Adi Vasiu...Nu cunosc alte amănunte : dacă a fost lume multă, ce personalităţi au luat parte, ce scandalagii, ce toalete...Chiar dacă eu nu cunosc amănunte, mă bucur că nu s-a pierdut obiceiul.
A plouat şi chiar mult. E mai bine acuma, aleea a înverzit văzînd cu ochii. Am saschiu înflorit, jacint si părăluţe.
Am pus nişte părăluţe ca sa iasă în evidenţă floarea albastră de saschiu. Aşa, floricelele albastre nu se prea văd în fotografie, deşi, la lumina zilei sînt emoţionante...A înflorit chiar şi o zambilă, dar prea este puternică lumina soarelui şi nu se vede prea bine...Bujorul este plin de boboci, am numărat vreo 6.
Blogăresc, dar nu am mai postat nimica...Scriu. Ar trebui să trăiesc din asta, nu doar din amărîta de pensie care, aşa cum e, încă nu a venit...( foto: Liviu Maghiar, Arieşeni )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu