vineri, 24 aprilie 2009

Bunătăţi de Paşti


18 aprilie 2009

Sîmbătă. Am continuat de unde m-am oprit ieri: am pus drobul la cuptor, apoi friptura, am pregătit şniţelele: bătut, sărat, piperat, am făcut vreo 60 de sarmale, varza este cam acră, n-am avut destulă răbdare să o mai ţin în apă...Am tăiat şi am aranjat prăjiturile pe un platou. De astea nu am fost prea preocupată de data aceasta, nici foarte mulţumită...Nu am făcut cozonac. Nu avea rost, oricum aveam deja prea multă mîncare. Va trebui sa-mi revizuiesc ideile despre bucătăria de Paşti. Trebuie să gătesc mai puţin.

De ieri şi pînă astă-seară, am tot vopsit cîte un ou-două, voiam să-mi iasă şi mie culoare uniformă, ca celor care au doar treaba asta: să vopseasca ouă şi chiar mi-au ieşit cîteva, numai că le-am dat, aproape imediat, cadou

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu