vineri, 24 aprilie 2009

Marţi- trei ceasuri rele



14 aprilie 2009

Marti. Chiar că am plecat prost: nu ne-am uitat la ceas şi pe cînd eram gata, am plecat în centru la autobus, el plecase hăăăăpt! De o jumătate de ceas! Liviu se jena! Ce mai ! Pleci marţea de acasă…Pe urmă, ne-am dus pînă la Cîmpeni cu Marius care, împreună cu doamna Căleteanu se duceau cu Amalia la un control medical, avusese roşu în gît şi afte…Se duceau la dr.Porumbel.

Din Cîmpeni, unde am stat foarte puţin, am continuat călătoria la Alba Iulia cu un microbus. Am mers foarte bine, am mîncat sandwich-urile pe care le pregătisem de acasă si fornetti cu vişine din autogară, de la o patisserie. Martin avea ceva de făcut şi nu ne putea da maşina, aşa ca am mai avut vreme să mai merg prin magazine: libraria Humanitas, Galeria de arta, pe boulevard…Mi-am cumparat un dicţionar englez –român, de 100 de lei, unul mai mare …revista Locuinţa mea, tempera. La Pagida, super! Bineînţeles că ne-am oprit în Aiud şi am făcut cumpărături, provizii adică…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu