duminică, 26 aprilie 2009

Paşti


19 aprilie 2009

Duminică.

Am petrecut ziua de Paşti scriind mesaje, SMS-uri, internet...

Dragii mei,

Vă scriu ca să vă urez din partea noastră cele mai fericite sărbători de Paşti în acest an 2009!.

Noi am fost la Înviere, ca de obicei, doar eu şi Martin, fiecare pe cont propriu, nici nu ne-am întîlnit, eu credeam că nu s-a mai dus.

Liviu a rămas acasă, cu o caseta de copiat pe un DVD, de doua zile ne însoţeşte nunta asta din Cobleş ( ce dicţie bună avea Bazil în ‘96! ) La întoarcere am intrat în casă prin spate, pe la bucătărie, plină de frig şi pentru a opri aragazul unde fierbeau sarmale. Pe cînd să ies din apartament mi-am dat seama ca uşa era închisă pe dinafară cu cheia în broască…tot aşa păţesc! Altfel, toate bune, mă gîndesc că voi sînteţi sănătoşi şi vă urez încă o dată sărbători fericite de Paşti! mamica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu