luni, 17 februarie 2014

Adrian Papahagi



Le 17 fevrier 2014
Lundi.
Ici, il s’agît de ma vie de chaque jour, tant banale comme elle est, de mes choix, de ce qu’il me plaît ou de ce qu’il ne me plaît pas. Je devais faire cette précision.
Ici, on ne parle pas politique, mais comme certains décisions dépendent de la vie politique du pays, on suit de temps en temps où l’on est. Et, moi, je n’aime pas ce que j’y vois...
Dernièrement, j’ai suivi l’évolution d’un jeune homme qui s’est aventuré dans la politique, Adrian Papahagi. Il l’a fait avec sincérité et avec de bonne foi, ouvertement et avec l’enthousiasme de sa jeunesse. Au jourd’hui, je le vois reculer d’un pas. Enfin, je l’espère...

Luni.
Aici este vorba despre viaţa mea, aşa banală cum este ea, despre alegerile pe care le fac, despre ceea ce-mi place, despre ceea ce nu-mi place. Trebuia să fac această precizare.
Aici nu-i vorba despre politică, dar cum anumite decizii depind de viaţa politică, urmăresc din cînd în cînd ce se petrece pe acolo. Şi, nu-mi place de loc ceea ce văd...
În ultima vreme am urmărit evoluţia unui tînăr care s-a aventurat în politică, Adrian Papahagi. A făcut-o cu sinceritate şi cu bună credinţă, deschis şi cu entuziasmul tinereţii sale. Astăzi, îl văd dînd un pas înapoi. În fine, sper acest lucru...(photo: internet)

  


4 comentarii:

  1. Papahagi, ăsta face parte din celebra familie de filologi. E chiar un intelectual rasat.A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-l cunosc personal, dar îmi place cum scrie. E unul dintre puţinii intelectuali care se implică. În politică, însă viaţa este dură, cu o presiune imensă şi cu mulţi oameni fără o adevărată pregătire. Aşa văd eu lucrurile din afară.

      Ștergere
  2. Il a fait des études en France. Intéressant!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Politics is one thing so complicated!

    RăspundețiȘtergere