luni, 29 august 2011

Les...Monica s

Le 28 août 2011

Dimanche. C’était l’anniversaire de Monica Elena. J’ai vu sur facebook, qu’elle avait beaucoup d’amis qui lui ont souhaiter Bon anniversaire, nous aussi. Je lui ai posté des roses d’Arieşeni et Liviu, le petit film dont le protagoniste est son fils.
D’ailleurs, aujourd’hui j’ai été sous le signe des Monicas, disons. Nous avons été visités par Monica Vinţeler et sa fille, Dara et par une autre Monica, une amie d’Ana, que j’ai connue il y a très longtemps, à Sîncel, quand nous avions participé au mariage de Ana et Nelu Flueraş. Nous étions jeunes et comme tous les jeunes, on n’appréciait pas suffisament cet âge merveilleux. Ah, quels temps!

Duminică. A fost aniversarea Monicăi Elena. Am văzut pe facebook, că are mulţi prieteni care i-au urat La mulţi ani, aşa cum am făcut şi noi. I-am postat nişte trandafiri de Arieşeni, iar din partea lui Liviu filmuleţul al cărui protagonist este fiul ei.
De altmintrelea, azi, am trăit sub semnul Monicilor, casă zic aşa. Am fost vizitaţi de către Monica Vinţeler şi fiica ei Dara, precum şi de către o altă Monica, o prietenă de-a Anei, pe care am cunoscut-o acum foarte mult timp, la Sîncel, cînd fusesem la nunta Anei cu Nelu Flueraş. Eram tineri şi ca toţi tinerii nu preţuiam îndeajuns aceată minunată vîrstă. Ah, ce vremuri! 




4 comentarii:

  1. Salutări Monicilor, La mulţi ani, iar ţie-ţi urez multe postări inspirate!A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Ana. Poate îmi reușesc unele mai inspirate...Mai treci pe aici, pupături,

      Ștergere
  2. Nostalgia...cate regrete dar din pacate tardive.

    RăspundețiȘtergere
  3. Revăd postarea în 8 iulie 2018. Merci Mela pentru susținere, multă vreme doar tu lăsai comentarii. Îmbrățișări,

    RăspundețiȘtergere