miercuri, 17 august 2011

Conserves, oui

Le 18 aout 2011

Mercredi. Vraiment, aujourd’hui, nous avons acheté des concombres, des aubergines, des tomates et des pêches pour les conserver pour l’hiver. Liviu, très bienveillant, est venu avec moi au marché et dès que nous sommes rentrés j’ai lavé les concombres, je les ai mis dans des pots en verre et j’ai mis une première saumure bouillie. Demain je vais faire une autre, avec bien épicée en plus.

Miercuri. Într-adevăr, azi, am cumpărat castraveţi, vinete, roşii şi nişte piersici pentru ale conserva pentru iarnă. Liviu, foarte binevoitor, a venit cu mine la piaţă şi îndată ce ne-am întors, am spălat castraveţii, i-am aşezat în borcane şi am pus peste ei o primă saramură clocotită. Mîine vaoi pune alta, bine aromatizată şi condimantată.  


    

3 comentarii:

  1. La ştiri: românii pensionari se împrumută de la bănci ca să cumpere legume pentru conserve. Ar fi păcat, să cumperi la iarnă, cînd sînt mult mai scumpe! Spor la treabă!A1

    RăspundețiȘtergere