luni, 18 aprilie 2011

Petits travaux

Le 18 avril 2011

Lundi. J’ai travaillé toute la journée dans ma chambre où j’ai sorti le tapis, j’ai lavé les rideaux, et la fenêtre, j’ai enlevé la poussière, j’ai repassé les rideaux, en un mot nettoyage.
Liviu a mis une couche de sable sur l’allée vers la porte parce que il y avait toujours trop d’eau quand il pleuvait et a préparé à manger.

Luni. Am lucrat toată ziua în camera mea unde am scos covorul, am spălat perdelele şi geamul, am şters praful, am călcat, într-un cuvînt, curăţenie.
Liviu a pus un strat de nisip la poarta unde se strînge mereu apă de ploaie şi ne udăm la picioare şi a făcut mîncare.


               

2 comentarii:

  1. Ton citronnier doit parfumer toute la maison...Bon travail!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am prea mult timp pentru lectură. O fac doar ca să mă mai odihnesc. Este clasic, îţi sună cunoscut, nu-i aşa?A1

    RăspundețiȘtergere