duminică, 17 aprilie 2011

Dimanche des Fleurs 2011

Le 17 avril 2011

Dimanche des Fleurs. Très belle journée ensoleillée avec des gens bien habillés, des fleurs partout.
Bonne fête des Fleurs à tous mes lecteurs, bonheur et santé à tous qui portent des noms des fleurs!

Duminica Floriilor. O foarte frumoasă şi însorită zi, cu flori peste tot, cu oameni bine îmbrăcaţi.
Sărbători fericite de Florii tuturor cititorilor mei şi multă sănătate şi fericire celor care poartă nume de flori!

                                  

           

2 comentarii:

  1. Mulţumim pentru urări. Văd că ai petrecut frumoase Florii. Şi noi. Acum urmează cîteva zile de retuşuri în privinţa curăţeniei, ceva bunătăţi în bucătărie şi apoi, marea sărbătoare a Paştilor. Spor la treabă!!A1

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. După un timp am descoperit că există "Răspundeţi" pentru comentatorii mei. Cred că ţi-am mai spus, numai că sînt mereu surprinsă cînd descopăr că nu am răspuns. Mulţumesc. Te îmbrăţişez,

      Ștergere