marți, 15 iunie 2010

Buon giorno, professoressa. Come sta?


Le 15 juin 2010

Mardi. J’ai été occupée avec la lecture. C’est à peine ce soir que je viens de finir. En regardant ma correspondance j’ai vu la réponse que j’attendais avec émotion de la part d’une des princesses dont le profile je l’ai trouvé sur facebook. J’en suis très contente.

Marţi. Am fost foarte ocupată cu lectura. Abia astă seară am terminat. Uitîndu-mă în mail-box-ul meu, să-mi verific corespondenţa am găsit răspunsul pe care îl aşteptam cu emoţie, venea din partea uneia dintre prinţese al cărui profil l-am găsit pe facebook. Sînt foarte bucuroasă.

3 comentarii:

  1. Înţeleg că fosta ta colegă locuieşte în Italia şi este profesoară. Ei bine, este foarte frumos să-ţi regăseşti vechile relaţii.O seară plăcută!A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Ta copine doit vivre en Italie, n'est-ce pas?

    RăspundețiȘtergere