joi, 26 ianuarie 2023

Temps qui vole...

 27 janvier 2023 



Vendredi. Avanthier a pass
é en cachette, hier la même chose mais au moins cette journée de vendredi commence tôt, il est 5;30h. Je ne peux pas dormir et c'est bien le moment de récupérer le temps perdu. Les pessimistes disent que le temps perdu reste perdu, mais moi, je suis une optimiste.

Aujourd'hui, j'ai sorti pour faire une petite promenade, j'ai essayé de rencontrer meme notre docteur de famille, mais on n'a pas eu la chance...On vera demain. Je sais qu'elle est très sollicitée car il n'y a pas de médecins dans toutes les dispensaires de la vallée...

Ensuite, on est rentré avec la décision de faire une petite promenade demain aussi, car il fait beau temps, sans pluie, sans neige, sans froid, comme il avait fait tout cet hiver...Un hiver bizarre, mais agréable du tout. C'est la première fois quand j'ai mis des bottes!

Vineri. Alatăieri a trecut pe furiș, nici nu știu cum, ieri la fel, dar cel puțin această zi de vineri începe devreme, este ora 5;30. Nu că sînt eu atît de harnică, dar nu prea am putut dormi și mi-am spus că e momentul să recuperez timpul pierdut. Pesimiștii spun că timpul pierdut rămîne pierdut, dar eu sînt o optimistă.

Azi, am ieșit să facem o mică plimbare, am încercat chiar să o întîlnim pe doctorița de familie, dar nu am avut noroc...O să vedem mîine. Știu că dînsa este foarte solicitată,căci nu există medici în toate dispensarele de pe Vale...

Apoi, ne-am întors acasă, hotărîți să mai facem o plimbare și mîine, căci este timp frumos, fără ploaie, fără zăpadă, fără frig, așa cum a fost toată iarna aceasta...O iarnă ciudată, dar plăcută din cale-afară. Azi mi-am luat cizmele prima oară!

           



3 comentarii:

  1. Pe la noi a plouat si apoi a nins. Nu cine stie, doar suficient sa balteasca orasul.
    Trebuie mereu sa fim atenti la rigole, ca mai trec unii in tromba si ne redecoreaza de sus pana jos!
    Un weekend placut, draga Marta! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici iernile nu mai sunt cum erau odată! La Gl ninge de ieri, bucurie mare! :)

    RăspundețiȘtergere