duminică, 29 ianuarie 2023

Visite

  28 janvier 2023  


Samedi. Petite visite de deux-trois heures de Dan-Martin et Elisa: des fleurs...
Je n'avais rien de festif à mettre sur la table, je pensais à des macarons, je les aime parce qu'ils sont colorés, je ne sais pas à quel point ils sont savoureux, mais certainement ils ont un air gais... Mais, je n'en avais pas. .. et rien d'autre non plus. Juste une soupe là-bas!
Je pensais qu'ils iraient à Vârtop faire un tour sur la piste de ski et ils mangeraient au resto de Mona. Non, la neige n'était pas bonne pour skier, elle était humide et peu, quelques centimètres. Ici, dans la vallée, c'est encore moins. C'est ça, l’hiver 2023!

Sîmbătă. Scurtă vizită de două-trei ore a lui Dan-Martin și Elisa: flori, chestii.  Nu aveam nimic festiv de pus pe masă, mă gîndisem la nişte macarons, îmi plac pentru că sînt colorate, nu ştiu ce cît de gustoase, dar vesele...Dar, nu aveam...și nici altceva. Doar o ciorbă acolo!
Mă gîndeam că ei vor merge la pîrtie și vor mînca acolo, la restaurantul lui Mona. Nu, zăpada nu era bună de ski, era umedă și puțină, cîțiva centimetri. Aici, în vale, e și mai puțină. Asta e iarna 2023!

    


Un comentariu:

  1. Frumosi trandafirasii! Nici acum nu stiu cum sa pastrez florile astea. Tin prea putin.
    Nu stiu cei de gradina cum sunt!
    Seara buna, draga Marta!😘❤️

    RăspundețiȘtergere