luni, 2 ianuarie 2023

Fêtes

Le 1-er janvier 2023

            Noul an a venit cu 13K 🍾🥂🎊
 

Dimanche. Je n'ai pas beaucoup dormi la nuit ces derniers temps, mais à ce moment ça va mieux. La normalité s’installe doucement, j’espère que la determination ne me quitte pas. Pourtant ne pas dormir la nuit est déjà, une habitude depuis quelque temps...
On a passé les fêtes de fin d’année chez nous, à deux. C’était, peut-être, pour la première fois, de notre vie.

L'illustration d'Iuliana semble très appropriée pour la transition vers la nouvelle année.( avec de „petites” différences)

Duminică. Nu am dormit prea mult nopțile în ultima vreme, dar în acest moment sînt bine. Normalitatea se instalează încet-încet, sper ca hotărîrea mea să nu mă părăsească. Totuși,să nu dorm noaptea, nu mi se întîmplă de azi de ieri, este ceva obișnuit de o vreme...
Am petrecut sărbătorilre de sfîrșit de an, acasă, în doi. A fost, poate, pentru prima dată, în viața noastră.

Ilustrația Iulianei mi se pare foarte potrivită pentru trecerea în noul an. (cu „mici” diferențe) 

(Photo:

Iuliana Herteg ArtPage)

                    



4 comentarii:

  1. Draguta ilustratia, intr-adevar!
    Pentru somn cred ca e bun si un ceai de tei.
    Zile linistite, draga Marta! La Multi Ani!😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru aprecieri și sfaturi. Nu am băut demult ceai de tei...

      Ștergere