joi, 5 ianuarie 2023

En attendant la derniere fête...

 5 janvier 2023 
 


Jeudi. Nous nous sommes levés plus tôt, nous avons rangé un peu la maison et nous avons attendu le pope, demain est la dernière fête de ce qu’on appelle chez nous les fêtes de fin d’année, le Baptême du Christ.
Après, je me suis reposée, j’étais fatiguée et je ne me sentais bien, pas du tout. Peut-être, parce que je n’ai pas dormi pendant la nuit. Ça m’arrive souvent.

Joi. Ne-am sculat mai devreme, am rînduit puțin prin casă și l-am așteptat pe preot, mîine este ultima din ceea ce numim pe aici sărbătorile de iarnă, Boboteaza.
După aceea m-am odihnit, eram obosită și nu mă simțeam bine, dar deloc. Poate pentru că nu am dormit azi noapte. Mi se întîmplă deseori.

     


   

2 comentarii:

  1. Un weekend cat mai placut, draga Marta!
    Sanatate multa! Se vorbeste despre zapada, dar eu deja ma gandesc la primavara! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine faci! A fost primăvară și pînă acum, dar nu e legitimă!? Sănătate multă, dragă Suzana,

      Ștergere