miercuri, 25 ianuarie 2023

Le repas de lundi

 23 janvier 2023 l


Lundi. Aujourd’hui, j’ai un programme léger, tout est léger pour moi, moins la cuisine: là, je travaille debout pendant des heures et puis je suis fatiguée, ainsi, si je pense manger quelque chose de bon, l’idée de rester dans la cuisine un certain temps me fait mal. Parfois je renonce! Aujourd’hui, nous avons déjà une soupe de laitue et un reste de „ragout” de légumes, de pommes de terre avec des saucisses.
Autrement, ma journée passe comme d’habitude. Et...je n'ai pas de photo, mais j'en aurai...


Luni. Azi, am un program lejer, totul este lejer pentru mine, în afară de bucătărie: acolo, lucrez în picioare ore întregi și apoi, mă simt obosită, astfel că atunci cînd aș vrea să mănînc ceva bun, ideea de a petrece timp în bucătărie mă deranjează. Deseori renunț!
Astăzi, avem deja o ciorbă de salată verde și un rest de mîncare de cartofi cu cîrnați.
Altmintrelea, ziua mea trece ca de obicei. Și... nu am fotografii, dar voi avea...(photo: internet)

     


2 comentarii:

  1. Cred ca timpul petrecut in bucatarie trebuie redus drastic. Doar exista vorba aia inteleapta ( nu stiu autorul): mancam ca sa traim, nu traim ca sa mancam...
    Doar bine la tine, draga Marta! Imbratisari! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. „mancam ca sa traim, nu traim ca sa mancam...„, Aș mai zice și eu ceva, dar mai bine merg înainte. Mulțumesc mult, draga mea, te îmbrățișez,

      Ștergere