sâmbătă, 14 ianuarie 2023

Mi janvier, ou presque...

 

14 janvier 2023


Samedi. La vie est tellement compliquée, ou, peut-
être c'est seulement moi qui a cette impression. D'habitude c'est ainsi: ce sont les gens qui rendent la vie compliquée. Moi, donc...

Aujourd'hui, nous avons passé la journée comme toujours,à la maison. Je ne sors pas, les courses c'est le plaisir de mon cher mari. Il y a des fois quand il y a quelque chose de plus: par exemple un petit problème de pneu. On peut le résoudre dans un atelier de quelqu'un qui s'en occupe...

Le temps, comme jamais: c'est plutôt printemps.

Sîmbătă.Viața e atît de comlicată, sau poate că numai eu am această impresie. De obicei lucrurile stau astfel: oamenii fac viața complicată. Eu, deci...

Azi am petrecut ziua ca întotdeauna, acasă. Eu nu prea ies, cumpărăturile sînt plăcerea soțului meu. Cîteodată se mai ivește și altceva: de exemplu o mică problemă la un cauciuc. Se poate rezolva într-un atelier al unuia care are o astfel de ocupație(șofer profesionist)

Timpul, ca niciodată: este mai degrabă primăvară...

         


2 comentarii:

  1. Uneori ne-o complicam noi, alteori ne traieste ea, totul este sa nu ne panicam cand inevitabil
    mai apar lucruri.
    Cand spui ca nu iesi, banuiesc ca nu te referi la gradina ci la alte drumuri.
    Ce mai face gradina ta? In noiembrie luasem de la Lidl niste bulbi ce se puteau planta atunci.
    Marea majoritate le-am dat, insa mi-am pastrat din fiecare si le-am pus in ghivece. Stii ca acum
    am vazut un mic inceput verde? Intr-un singur ghiveci nu a avut curaj... Abia astept continuarile...
    Imbratisari si o saptamana linistita! 😘❤️

    RăspundețiȘtergere