sâmbătă, 22 ianuarie 2022

Santa Montefiore

 Le 23 janvier 2022''

 


Dimanche. Il est presque 2h, je ne peux pas m'endormir. Je viens de finir la lecture du deuxi
ème roman de Santa Montefiore, une écrivain que j’ai découvert par hazard, depuis peu. Le livre est intitulé „Secrets of the Lighthouse” ou „Le phare aux secrets” ou „Farul cu secrete”.J’ai lu une traduction de l'anglais en roumaiun par Valentina Georgescu. C’est un bon livre, il m’a fait plaisir de le lire, il y avait entre ses personnages des amoureux, l'amour étant l'essence de la vie heureuse, des personnages véridiques, mais aussi un personnage fantastique, l'ésprit d'une épouse morte et je n'aimais pas lire les chapitres avec elle. C'était un peu faux, ou comment m'exprimer...

Duminică. Este aproape ora 2ºº, nu pot să adorm. Tocmai am termint lectura unui alt roman al scriitoatei Santa Montefiore, pe care am descoperit-o nu demult. Cartea se intitulează „Farul cu secrete”, o traducere din engleză de Valentina Georgescu. Este o carte bună, mi-a plăcut, dar mă deranja apariția din cînd în cînd a unui personaj fantastic, o soție moartă care bîntuia suspendată undeva între lumi. Acel personaj fantastic mi se părea un pic forțat, capitolele respective nu le agream... Alte personaje: niște îndrăgostiți căutînd adevăruri, unul fiind acela că o viață fericită nu există fără iubire. 

 

     


 

2 comentarii:

  1. Realitatea este ca noaptea parca este mai usor de citit. E liniste si fuioare de ganduri dispar!
    Multumesc pentru prezentare, draga Marta!
    O saptamana cu alte lecturi interesante!♥️

    RăspundețiȘtergere