joi, 6 ianuarie 2022

Épiphanie

Le 6 janvier 2022


Jeudi. La dernière fête de ce groupe: les
fêtes de fin d'année, la fête de l'an ou le réveillon et puis après...L'Épiphanie. On jeune, on va à l'église, on ne travaille pas, on mange de la gelée et s'il s'agit du temps, il fait très, très froid, au moins chez nous. Seulement que cet année on a eu une sorte de printemps, il a plu toute la nuit, le matin il a neigé un peu et le thermomètre montrait +12ºC.

Il y aurais aussi la Saint Jean, mais...



Joi. Ultima sărbătoare din acest
grup: sărbătorile de sfîrșit de an, sărbătoarea de revelion și apoi...Boboteaza. Se postește, se merge la biserică, nu se lucrează, se mănîncă piftie și dacă e să vorbim despre timp este gerul Bobotezei, cel puțin aici la noi. Numai că anul acesta am avut un fel de primăvară, a plouat toată noaptea, dimineață a nins puțin și termometru arăta +12ºC.

Ar mai fi Sfîntul IOn/Ioan, dar...

( photo: noua mochetă la biserică. Primăria)

       


 

3 comentarii:

  1. Ce frumos arata! Ma refer si la albastrul de pe pereti. Poate cu alta ocazie, ne arati detalii de picturil, daca s-o putea. Imi place ca arata tare luminos si asta imi place.
    Seara frumoasa, draga Marta!😘 💕

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Suzana. Am să caut. Cred că avem pe undeva fotografii cu pictura și cu pictorul, dar trebuie să caut!

      Ștergere
    2. Pentru Suzana. Am încercat să pun o fotografie cu un detaliu de pictură din biserica noastră, dar trebuia umblat la ea fiindcă era foarte mare și nu știu dacă am reușit sau nu...Oricum poți să-ți faci o idee.

      Ștergere