duminică, 9 ianuarie 2022

Neige en janvier '22

Le 9 janvier '22



Dimanche. Il a neigé. Il y a une petite couche de + ou - 5 cm. Temp
érature douce, 2ºC. Comme d'habitude, je ne dors pas très bien la nuit. Je lis quelque chose jusqu'à deux ou trois heures du matin, je suis décidée de rester au lit soit que je dors ou pas jusqu'à 10 h. Alors, je prends ma douche très chaude, pour débloquer

mon dos, on  prend le
petit déjeuner et puis le moment du café, après 12:30. Ensuite on cuisine ou pas, et la journée se déroule...

Aujourd'hui, j'ai passé du temps pour regler mon appareil photo, une vieille caisse qui marche encore. Si je me rapelle bien c'est à cause d'elle que je n'ai plus écrit mon journal.

Le ciel est gri et on attend d'un moment à l'autre la neige tomber de nouveau.

Duminică. A nins. Există un mic strat de zăpadă de + sau - 5 cm. Temperatură blîndă, 2ºC. Ca de de obicei, nu dorm foarte bine noaptea. Citesc pînă pe la două sau trei dimineața, am hotărît să stau în pat fie că dorm sau nu pînă la ora 10ºº. Atunci, fac un duș fierbinte ca să-mi deblochez coloana, iau micul dejun și apoi, momentul cafelei, după ora 12:30. Apoi lucrez ceva în bucătărie sau nu, și ziua își urmează cursul...

Azi, am petrecut ceva vreme reglîndu-mi aparatul foto, o rablă care mai merge încă. Dacă bine mi-amintesc din cauza lui nu mi-am mai scris jurnalul. 

Cerul acoperit așteaptă dintr-un moment într-altul să ningă iar.

 

 


 
 

4 comentarii:

  1. Mai multa zapada la voi! Pe aici deja s-a topit si azi a fost ditamai ceata!
    Sper totusi sa fie o iarna rezonabila.
    Sanatate multa si poze frumoase, draga Marta!♥️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că va fi o iarnă rezonabilă. E acoperit cu zăpadă, într-adevăr, dar este mereu gata să se topească. Aparatul ăsta merge încă, dar e greu de mînuit, complicat de descărcat fotografiile...De-astea mă plîng eu. Îmbrățișări,

      Ștergere
  2. Tot din cauza aparatului foto n-am mai scris nici eu in blog.
    Pe blogul pe care scriu cel mai des aproape ca nu concep postare fara poze. O fi bine, o fi rau? Pana cand n-o sa-mi iau un nou aparat foto care sa faca poze decente, n-o sa-mi recapat cheful de a posta.
    Ma bucur ca tu te tii de promisiune si scrii. Orice, numai sa scrii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă tot vrei să-ți cumperi un aparat foto, poți să postezi cîte ceva în ideea că vei ilustra mai încolo. De ce nu? Adevărul e că eu îmi doream să revin aici, dar nu e chiar ușor.

      Ștergere