luni, 10 ianuarie 2022

Galettes au chou

Le 10 janvier 2022   


Lundi. Aujourd'hui, il a fait un peu plus froid, la neige restera encore. Par une journée comme
ça et à la demande de Liviu, j'ai fait des galettes au chou. C'est depuis longtemps que je n'ai plus fait un plat comme ça qui me tienne quelques heures devant la cuisinière...Je n'ai pas eu beaucoup de patience.

Luni. Azi, a fost un pic mai frig, zăpada va mai sta pe aici. Pe o astfel de zi și la cererea lui Liviu, am făcut plăcinte cu varză. De mult n-am mai făcut așa ceva, care să mă țină ore întregi în fața aragazului...Nu am avut prea multă răbdare. 

      

 
 



 

2 comentarii:

  1. Ce idee buna! Am facut candva, dar in foi. La stilul tau nu ma pricep!
    Pofta buna la placinte, draga Marta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din același aluat eu fac uneori în tavă, e mai puțin gras. Mie îmi place mai mult, dar, de data aceasta, am făcut la cerere...Este o cină.

      Ștergere