mercredi 25 décembre 2013

Les groupes qui nous ont chanté des noëls

......
 



2 commentaires:

  1. Frumoase obiceiuri! Dar ce copii frumoşi! Ai avut ceva musafiri!A1

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Mi se pare că anul trecut au fost mai puţini...Aşa am auzit, noi am fost plecaţi. Acuma însă, chiar am avut parte de ceva colindători. Sărbători fericite!

      Supprimer

Une histoire vraie

    22.06.2026 Lundi.Ce soir nous avons vu un beau film!!! Moi, j' étais un peu fatiguéé. Une nageuse americaine de 65 ans rêvait à un...