miercuri, 17 aprilie 2013

Tulipes



Le 17 avril 2013
Mercredi. Il a fait beau temps aujourd’hui, je suis allée à l’office postal pour payer des factures (romtelecom), un tour aux magasins et ensuite un peu de nettoyage dehors. Dans la maison, j’ai fini, pendant des moments, un petit ouvrage de poupée et quand je fais ça, j’essaie de faire des
projets pour amén ager mon Point d’informations.
Dans l’allée, cachées derrière la voiture les tulipes ont fleuri.

Miercuri. A fost vreme frumoasă astăzi, m-am dus în Centru ca să plătesc ceva factură (romtelecom), la oficiul poştal, am dat un tur pe la magazine şi apoi am rămas afară ca să fac un pic de curăţenie. În casă, am terminat, în momente de odihnă un lucruşor de păpuşă şi cînd fac asta, mă gîndesc cum să amenajez anul acesta Punctul de informaţii.

Pe alee, în spatele maşinii, au înflorit lalale roşii timpurii. 

  



  

2 comentarii:

  1. Frumoasă jupă! Arată mai bine decît cea originală. Hăinuţele sînt din materiale naturale, dar, în general, cam fuşerite, cu toate că păpuşile astea nu-s chiar ieftine.A1

    RăspundețiȘtergere
  2. Printemps coloré enfin! J'aime les poupée en porcelaine, mais je n'ai pas pensé à en acheter. C'est une bonne idée finalement!

    RăspundețiȘtergere